2010

Har försökt få ihop i mitt röriga lilla huvud en liten sammanfattning av året 2010.

Som alla andra år händer det både fantastiska saker. Och jobbiga.

Det absolut bästa med 2010 var att vi flyttade hem. Hem till vårt nya finfina hus. Efter ett år av inre kaos över att inte bo hemma utan vimsa omkring i ingemansland där man inte vill vara så flyttade vi in i huset under påskhelgen.
Mitt hem är min borg. Så är det verkligen för mig.

Bland det jobbigaste under året var att man kära hund dog. Min följeslagare i 15 år. Saknar honom otroligt.

Tuva har ju givetvis vuxit och blivit en helt annan. Från bebis till en liten tjej. Ett litet barn som numera verkligen leker i snön. Hon slänger sig i snödrivorna och simmar omkring. Ju fortare pulkan går (läs: jag springer) desto roligare.
Hon ska vara med och hjälpa till med allt här hemma. Hon förstår allt man säger, även om hon låtsats inte lyssna när hon inte håller med mig. Fler o fler ord kommer. Första 2 ordsmeningen var: oj då.
Kanske inte de längsta orden, men dock 2.

Är säkert 100 andra saker som borde vara med på en årssammanfattning. Men jag har inga blider på denna dator så det får bli som det blir.


Men kanske är det ändå min inre utveckling som är det som jag har kommit längst med. Har kommit till många insikter under året. Och då både med sånt som jag är nöjd med och lär mig att uppskatta mer av, och även vad jag har och ska ändra på.

Nu stundar ett nytt år. Och då är det nya tag som gäller!!!

GOTT NYTT ÅR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0