dan före dan

Julstökar på.. Så gott det går. En viss Tuvaluva vill mest kramas idag hon. Mysigt förvisso, men jobbigt för kroppen eftersom vi får kramas i farten.
Tur att natten är lång :P Men är jag vaken av julfix så slipper jag ialla fall drömma om sill. För det gjorde jag i natt.
Och roligare saker kan man väl drömma om. Kanske drömma om vad jag ska få i julklapp av Anders?
Eller nä, det vill jag inte heller drömma om. För då kommer jag vakna och spricka av nyfikenhet i stället.
Det är nog tur att Anders har sin julklappsgömma på jobbet... Har hotat med allt möjligt fall han skulle glömma bort klappen/klapparna där. Då ligger han pyrt till!!!


Ikväll ska ju granen kläs. Men jag undrar hur hel o fin den kommer vara efter en natt med sputnik-katten..?!
Sen hoppas jag på att vi ska hinna med att sitta o ta det lite lugnt o mysa ikväll med. Det är ju trots allt dan före dan.
Börjar se vissa fördelar med att bli bortbjuden på julafton...


Nä, häpp häpp. Inte slöa mer. Måste trolla fram middag till idag med ju. Lagom peppad efter att ha stått i köket hela dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0