fredag!!

Sitter här med en kopp kaffe i handen och kan konstatera att det här kommer bli en bra dag. Trots lite sådär sömn, en småskruttig Tuva, kallt o blåsigt ute. Men vi är på gott humör ändå!
Tuva verkar veta att idag sa hon få komma till mormor o morfar och få sova kvar där! Och jag är glad för många anledningar. Mest för att jag ser fram emot ett helt dygn med vuxenaktiviteter!

Ni som tänker lite kinky, så måste jag göra er besvikna.. :P

Ne, men vuxenaktiviteter tänkte jag mer på att jag kommer kunna duscha utan att leka tittut. Basta med en kall öl. Umgås med andra vuxna utan att prata bajsblöjor o sånt. Dricka snaps o bli lite sådär mysonykter.
Sova en hel natt med lååååång sovmorgon. Och sen imorgon så längtar jag efter att få städa.

Faktiskt. Att få städa. Ostört! (hade Anders vart ledig imorgon hade jag nog längtat efter nåt annat än å städa men men.. hehe)

Och jag ska passa på att köra ett långt yogapass. Det ser jag nästan mest fram emot!! Och sen vankas det julbord. Och jag hitta en klänning som tål mycket mat i magen utan att det syns
för jäklar vad det ska smockas mat!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0