GOD JUL

God Jul till er alla!

Nu har vi lugna juldagen här. Julafton var det bästa julafton på länge! Helt underbar! Vi åt julmat tills det sprutade ur öronen, öppna paket tills ögonen gick i kors. DEt var så mycket paket så Tuva orkade inte öppna alla igår utan vi sparde några till idag. Men nu är det mycket hårda jobbet över för denna jul. Och jag kan konstatera att WOW vad mycket fina saker vi allihopa fick.

Den bästa julklapp jag nånsin fått fick jag igår av Anders. En resa!!
Till Holland åker vi i april, en långweekend. Och där ska vi till utställningsparken Keukenhof med alla miljoner tulpaner. En dröm för en florist! Jag var så glad att jag fällde en å annan tår. Det kommer bli fantastiskt! 4 dagar tillsammans med min älskade och få uppleva det som jag så länge drömt om.



Shit vad jag längtar!

Och SHIT vad jag älskar Anders!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0