heldag!

En helt perfekt dag bidde det. En heldag hemma hos Linn. Varken jag eller Jennie hade bråttom hem, och tur var väl det eftersom Linn hade bullat upp med både fika och mat!!!

Det blev en sån där dag som jag behövde! Massa struntprat, massa fika, massa skoj.
Alla 3 småskitarna sov samtidigt så vi fick 1,5 timmas lugn o ro.
Det kändes som "förr i tiden", då när vi sågs en gång i veckan och hade en heldag tillsammans. Lovely!!

Hade tänkt sen att vi skulle handla mat. Men vi vände på parkeringen. HELT SJUKT mycket bilar. Så jag får pallra mig in i kväll istället och handla utan en röjig Tuva. Inte för att jag är så sugen på det heller, men typ ALLT är slut här hemma så jag har inget val...
Så nu återstår bara att trolla fram en stycke middag. Tror att trollstaven lutar åt pizza...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0