julmeck

Idet har det vart full rulle! Hela la familia drog in till stan och plöjde igenom ett gäng affärer. Behövde komplettera klapp-inslagningsgrejor. Är lite petig när det gäller såna saker, vet tyvärr vad jag vill ha, och då är det svårt att hitta. Men av alla ställen så var det på Rusta jag hitta mina stickers mm. Utmärkt eftersom det vart billigt!

Medan både Tuva o Anders sov här hemma så bakade jag bröd och slog in massa paket! Sen vakna Tuva och hjälpte till med inslagningen. Garanterat välmarinerade paket blev det. Och en himla massa tejptrassel.
Hon kan hon!

Nu gör vi mest ingenting, men snart är det dags för matlagningskaoset att starta! Ikväll ska det smaskas på fläskfile/qourn, klyftpotatis med svampsås och hemmagjord rönnbärsgele. GÖTT!!!!!

Sen ikväll då ska 3:e advent firas med glögg, pepparkaka o mögelost. Så orginella är vi. Tror ingen annan har samma tanke.
Unika, jojo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0