lite bättre

Natten har faktiskt vart helt okej. Vi är inte helt indränkta i snor idag så hoppet finns att det inte blir så långvarigt. Jag själv känner mig bättre än igår. Tuvaluva verkar piggare med. Men vi tar den här dagen med för att kurera oss.
Men man längtar ut vill jag lova.. Solen skiner och det verkar vara kanonväder ute. Men vi får sitta är o tråna..
*muttrar*

Gårdagen var LÅÅÅÅNG kan jag säga. Det är tur att vi har ett stort hus att röra oss i.
Dagen såg ut ungefär så här:

* kolla lite tv. När det blev tråkigt hängde vi lite tvätt. Givetvis vart det tråkigt snabbt så istället för att göra det klart gick vi upp en stund. Där finns ju flera rum att vara i, och efter att vi vart en stund i varje rum gick vi ner igen. För att kanske hänga lite tvätt till, sen lite tv. Nåt mellis däremellan. Sen upp på övervåningen igen. Och sen ner igen... osv osv osv.

Kul dag? nä.. Men vi tog igenom oss den med, och allt för att Tuva ska bli fortare frisk..
Hon sov en stund. Men det tog 45 min innan hon somnade. Fast det gjorde mig itne så mycket, för jag la mig i myspölen vid hennes säng inlindad i täcke och lyssnade på radio. Så strax efter hon somnat så somna jag med.
Vi sov gott ca en halvtimma, sen var det slutvilat...

Tror att barnkanalen kommer gå varm idag med. Tur att man kan börja muta med tecknat nu. då sitter hon ialla fall still och vilar istället för att fara runt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0