mager fångst

Efter en heldag på stan så kan jag lätt konstatera att det var betydligt mer folk än det var fynd.

Inget som jag spanat in i förväg var på rean. Hittade några bh:ar. Men det sket sig när jag skulle prova dom. Försök 1 var Tuva vaken och inte alls sugen på att vara i en butik. Försök 2 då sov hon, men då var det dels så lång kö till provhytterna och sen fanns det ingen bra provhytt att få in vagnen i. Man vill ju gärna stänga om sig när man provar underkläder...

Hur som helst så är det ju ingen höjdare att försöka hitta nåt vettigt på rean när man går med barnvagnen. Trångt o jäkligt är det, och många irriterade blickar från folk.
Detta var ju inte helt oväntat, jag åkte ju mest in för att vi skulle komma ut lite. Men när man väl går där bland prislapparna så blir man ju bra sugen på att försöka hitta nåt ändå!

Nu är vvi hemma en snabb vända för att äta och vila lite. Sen åker vi ner till mina föräldrar en stund. Mormor längtade redan efter sin Tuvaluva!




Kommentarer
Postat av: Alfva

Blä, finns inget värre än att trängas MED barnvagn. Dessutom känner jag mig som jordens hemskaste som hela tiden måste ursäkta mig för att inte köra på någon som står och tar upp halva gången i ett samtal med någon annan osv.

Nej, just nu är ajg nästan glad att jag är magsjuk och får shoppa på nätet istället.. :D INte för att jag vet om det egentligen blev något billigare! ;)

2010-12-27 @ 19:04:50
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Binososume

NICE SITE WELL DONE

2011-01-19 @ 10:52:42
URL: http://binososume.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0