Minnah

Att blogga om tv-program o sånt är inte riktigt min grej. Men idag är ett undantag. Sitter och myser är i soffan och glor på tv. Själv är jag. Till och med katten har gett upp för kvällen. Men jag tänkte vara wild n crazy och vara vaken längre än till 22!

Och på tv:n rullar då givetvis Idol. Gillar alla 3. Jay är helt fantastisk och är hårdrockare. Det är bra. Olle är duktig, och snygg. + att han har vart på fest hos oss :P
Fast vi känner honom inte, utan han är en sån där kompis kompis.
Och Minnah. Hon är ju från Hallstavik, det ligger bara några mil härifrån. Alltså en lokalbefolking! Då blir man lite så där patriotisk mot sin hemort.

Men själva finalen. Ja den kommer jag att missa. Då kommer jag ha fullt upp med att hälla i mig nubbar. Det är då dags för julbord med Anders jobb!!


Men nu sitter jag då här själv. Men springer in till Tuva lite ibland. Hon sover väldigt oroligt just nu. Tänder? borde nog vara det med tanke på skitmaratonet hon deltar i....
Men jag hoppas hon sover gott inatt. För jag behöver sömnen för att mota bort huvudvärken...

Kommentarer
Postat av: Henryjennifer

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2011-01-31 @ 15:43:52
URL: http://henryjennifer.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0