monday

Våra planer för dagen sprack direkt på morgonen. Hade tänkt åka till öppna förskolan, men Tuva är förkyld. Igen. Inte så där jätemycket men snoret rinner på, så då känns det inte så kul att dra iväg henne. Sen har jag pannknack så det dånar idag och då är det inte så lockande att ha massa busiga barn omkring sig.
Troligtvis kommer Tuva få dåndimpen av att vara hemma så det blir väl mathandlning och lite sånt i eftermiddag. OM jag får mitt nya betalkort hem idag. Råkade ju dela det i 2 delar förra helgen när jag var ute på krogen...
Skyller ALLT på kylan :P

Men ut nu måste vi hur som helst. För veden måste hämtas. Det är bara det att det är så sjukt jobbigt att hämta veden nu när det är så mycket snö.... Ska ta kort på det hela nån dag så kommer ni förstå varför.....

Nu: kaffe!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0