vakenmaraton!!!

Dagens rubrik har fått några välförtjänta utropstecken... Men först om:

Ny dator. Nytt mobilt bredband.
Funkar 1000ggr bättre än förra!


Så nu ska man väl kunna blogga av sig lite igen då. Inte för att jag var särskilt flitigt innan heller... :P


Och om dagen behöver jag inte säga så mycket mer än följande:
Även om Tuva klarar sig förut på minimalt med sömn på en dag så har hon ialla fall sovit lite. Men idag har hon inte sovit alls!!!

Anledning: Mormor o morfar var barnvakt mitt på dagen. Och då har man inte tid att sova bort värdefull lektid. Minsann.

Och ändå orkar hon med att vara vaken. 45 min tidigare nattning blev det.

Fatta! Lilldamen var vaken från kl 8 - 19:15. 

                                                         11 timmar!!!!


bara hon inte får den dumma vanan nu att inte sova alls. För då går jag under. ty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0