5 minuter

Ja 5 minuter är vad Tuvaluva sov idag. FEM minuter!!!??
jahopp. Det bådar ju för en härlig kväll... Fast just nu så är det jag mest som är grinig och trött. Är så rackigt irriterande att inte få sin timma där mitt på dagen.
Hon somnade fint i bilen på väg hem från öppna förskolan. Sen brukar jag lägga över henne i vagnen hemma och hon fortsätter sova. Men inte idag inte..
Och det var inte direkt läge för promenad heller med tanke på snöstormen.. Har nog kommit ca 1dm på 2 timmar..

Så det var bara att morra av sig lite. Och sen på med alla paltor igen på henne och mig. För jag hade slut på ved. Jippi.
Hon fick sitta i skottkärran bland all ved. Gick snabbast så.. Säkert en härlig syn, men det var inte riktigt läge för att ta kort....

Nu är vi inne och kurar i soffan. Eller jag kurar, Tuva röjer.

Nu hoppas jag på att hon håller sig glad o nöjd tills Anders kommer hem. Fat han blir nog sen, trafiken är nog inte att leka med...

Kaffe?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0