fotografering

FREDAG!!! :D

Idag var det dags för fotografering på öppna förskolan. Var lite smått tveksam om vi skulle pallra oss dit eller inte, för friska är vi ju inte än. Men Tuva studsade i sängen när hon vakna så då tyckte jag att dagsformen verkar bra.
Men det vart bara fotografering o snabbt hem igen. Märkte på henne när vi kom dit att hon inte kände sig så kry som det först verkade...
Men nu har vi iaf tagit kort, som jag hoppas blir bra. Och det är väl klart att korten blir bra. De är ju på Tuva :P

Tog även några kort här hemma när vi provade kläderna i början av veckan:






Lite svårt att sitta still


* oyeah! kom igen morsan det svänger ju! *


Det som gör det extra roligt och fint med den här klänningen,
är att den virkade min mormor till när jag var ca 2 år.
Är det inte fantastiskt, när ens dotter kan ärva ens kläder!


Det är (tyvärr) en av få plagg som finns kvar från min barndom eftersom det mesta brann upp.
Men den här klänningen låg i tryggt förvar hos mina föräldrar. Är OTROLIGT tacksam för det!!!!

Fotot blir en perfekt julklapp till mormor o gammelmormor!!


Nu blir eftermiddan lugn och kommer spenderas inomhus. För ute spöregnar det.. Bye till snön..
Så laddar vi om för att vakna imorgon pigga och krya!

Hålla på så här och vara smårisig?! ÄH!

Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Så söt hon är!! O ser att hon oxå fått lugg. Det är ju så gulligt=) Kram

2010-11-12 @ 20:18:14
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilken liten sötis!!! Kram

2010-11-15 @ 20:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0