fryser

Fryser som en toka just nu. Kan det bero på att jag vart hela dagen ute kanske..?!
Har vart fantastiskt väder idag!! MEn askallt!
När Tuvan sov passade jag på att dona i växthuset som jag nu inrett lite provisoriskt som ett pysselrum så jag kan greja därinne i höst och vinter. Blir ju lite kallt, men man får klä på sig, och sen basta när man kommer in...

Hann också med att binda nåpra kransar som så småningom ska bli dörrkransar. Måste bara skaffa lite dekorationspryttslar..

Annars har helgen vart lugn. Igår var Tuvan hos mormor hela dagen så vi kunde fixa ute. Anders byggde altan och jag flyttade lite buskar och höststädade klart. Nu kan snön komma!!
Igårkväll kom Jim, Fröberg o Martin hit och käka tacos. Vi spelade lite plump och gottis medans vi tittade på Så mycket bättre.
En alldeles lagom kväll!

Nu är nog bastun varm, och sen är det dags att börja med maten. På menyn står lax med ugnsrostade rotfrukter.
Gott!!!

Det enda som jag är missnöjd med idag är att jag inte har chips o dip hemma... Jäkla miss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0