uppåt

Jo som kanske bekant så pendlar mitt välmående ganska mycket upp o ner.

Idag är det UPP!!! :D


Trots det att det kanske är histroiens mest gråa och regniga dag så känner jag mig pigg och glad. Den stora orsaken till det är nog att jag sovit riktigt bra inatt. Tuva sov ända till 7:30. Hoppas det håller i sig, vill inte ha nya dumma ovanor att vakna tidigt inte...
Och eftersom även lillfisan sovit bra är hon på bra humör och har kunnat leka en del själv.

Så nu när hon sover slog jag till på en smarrig lunch: nachotallrik.
Och brasan brinner fint, och jag bakar. Hör och häpna! Fast jag kanske mer ska säga att jag försöker baka. Vi har ju inte smakat på resultatet än... I ugnen står ett brytbröd i långpanna. Återkommer om resultatet.. kanske. Om det blir bra.. :P

Och en annan anledning till att jag är glad idag är att ikväll ska jag yoga! Yogar ju en del hemma med, men det blir så mycket annorlunda och mer givande när man gör det i en klass.
90 minuters TOTAL fokus på sig själv!!! Det ni!! och få till det här hemma, då får jag jag nog gå ut i vedboden om jag ska få en lugn stund.
Eller ska man skippa odlingen i växthuset och göra det till ett yogarum?!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Roligt att ha dig "tillbaka" =)

Det där med att må upp och ned känner man ju igen.. Måste vara för att man är så mentalt ostimulerad när man är hemma. Mysigt? -javisst! Men inte speciellt utvecklande..

2010-11-03 @ 19:46:51
URL: http://mrsjessie.blogg.se/
Postat av: Abdullahjessica

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2011-06-08 @ 11:03:36
URL: http://abdullahjessica.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0