blörk

Vet inte riktigt vad blörk betyder, men nåt liknande med att va ständigt trött, lite allmänt småless och.. ja blörkig helt enkelt.
Har alltså en liten formsvacka nu igen. Och jag tänker varje eftermiddag att ikväll! då ska jag blogga!
Men när väl Tuvan somnat (är lite protester med sänggåendet just nu) så är jag så trött så jag vill bara sova..

Trots att jag faktiskt få sova hela nätter nu! Men ändå är jag helt slut.
Intensiva dagar det här med att vara morsa!!

Men jag får förhoppnigsvis vila upp mig i några dagar. För imorgon drar vi till Lappo, den fina ön långt ut i åländska skärgården. Och det skulle vara sjutton om jag inte får vila då med tanke på att Tuvas farfar, farbror och några kusiner ska följa med! Många som kan busa järnet med Tuva.

Och eftersom vi ska vara ute mest hela tiden så har jag packat alla varma kläder vi har!
Nya fodrade stövlar till lillfian köpte jag idag. På coop för 99:-. Kanon juh!

(nya stövlarna skulle hon såklart prova direkt. Och inte ville hon ta av sig dom när det var dags för sovstund....)


Men alltså, ha en bra helg. Jag tar ledigt som sagt några dagar nu. Vilar upp mig och ska förtränga av november är på igång. Årets pissmånad!!

hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0