försäkringar

Kanske inte så lockande titel på dagens inlägg.. well well

Men det är det jag snart ska ha möte om. Försäkringar. För är det nåt jag har lärt mig så är det att försäkringar ska man ha ordning på och inte snåla in på. För när det väl händer nåt då kan en bra försäkring vara räddningen.
Hade vi inte haft bra försäkring på både hus och ägodelar så hade vi inte kunnat fått ett så bra hem så snabbt. Efter bara ett år fick vi ett nytt hus och hunnit skaffa oss kläder och möbler igen.
Idag ska vi gå igenom allt för att se efter så allt stämmer. Även med Tuvas försäkring och bilen.

Annars händer väl inget spännande. Inte för att det ovan var särskilt spännande heller..

Vi måste nog börja åka hemifrån lite mer tror jag. För jag börjar få damp! Känner mig som en grå hemmafru som bara lagar mat och städar.
Men inte längtar jag tillbaks till jobbet heller. Måste bara komma på mer aktiviteter för mig och lilltrollet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0