bloggtorka

Bloggtorka AB...

Lite för mycket uppförsbacke för att jag ska orka skriva massa mojsgojs....

Tuva sjukdom visade sig vara tredagarsfebern. På 4:e dagen kom prickarna och hon är som en prickig korv över hela kroppen! Hon börjar pigga på sig men är verkligen inte sig själv än. MEn jag är otroligt lättad att det är över för den här gången.

Vi har åter stora problem med Tuvas mammighet som vi kämpar emot. Morgonen slutade i gråt och gräl från alla håll och kanter, sen drog jag till jobbet där det är kaos. Anders stod ut med en odräglig och gnällig dotter hela dagen.

Glömde jag nåt. Jo det lilla detaljen att jag inte knappt sovit sen i söndags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0