dagen fortsätter i samma anda

Pissdagen fortsätter. Vi kommer till öppna förskolan, då är det fotografering där idag. Det betyder för mycket folk och jätterörigt. Inget bra för en trött unge och en ilsk morsa. Vilken besvikelse!!

Så istället drar vi ner på stan och gör av med lite pengar... Helt spontant blev det en hårklippning för Tuva. Första gången hos frisör, och det gick galant!! Hon satt som ett ljus och sa inte ett pip på hela tiden. Sen att hon vred på huvudet mest hela tiden så frisörskan var alldeles svettig, det är en annan femma.

Men jag fick betala 250:-, va det inte lite väl mycket? eller?!

Men fin är hon nu ialla fall! (foto kommer senare). Och en klippning behövdes, nu kanske vi slipper svinton varje morgon....

Vi handlade även lite mat, vårvantar och lite stuf från Apoteket. Sen vart jag hungrig så då åkte vi hemåt. Tuva somnade i bilen och fick sova där när jag åt mat i lugn och ro inne. Snart ska hon få i sig lite lunch och sen ska vi nog gå ut på gården. Fin väder är det!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tog dom ALLT hår för den summan eller?! Jag skulle säga att det låter dyrt men men. Så bra att hon satt stilla! Det var allt annat än min egen gjorde :S

2011-04-11 @ 14:39:52
URL: http://mamamill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0