febern goes on

Vet inte vad jag ska säga om natten. Borde väl vara helt väck av trötthet. Men jag har vart alldeles för orolig för att känna efter. Febern har vart hög natten igenom. Jag la en madrass nedanför hennes säng så jag kunde vara nära henne.
Hon sov såklart inte bra alls utan vaknade och var jätteledsen mest hela tiden. Det som var bra var at hon drack mycket vatten. Och nu på morgonen har hon ätit smörgås och druckit juice.

Vi gick inte upp ur sängen förrän vid 10-tiden, då bar jag ner henne till soffan där hon legat sen dess.
Men hon är lite piggare nu, så det känns bra. Det är väl antagligen alvedonen som gör det, men det är ju bara bra att alvedonen gör sitt jobb.
När jag ringde till sjukvårdsupplysningen igår så sa hon att det KAN vara en uinvägsinfektion. Så om febern fortsätter utan snuva eller hosta så ska vi söka. Men vi avvaktar lite till. för en sväng till sjukan blir ju jättejobbigt för henne så jag vill inte göra det i onödan...

Känns ruttet att sitta inne när det är sånt fantastiskt väder ute.. Men jag hoppas på att att hon är lite piggare ikväll så hon tycker att det är okej att mysa med sin pappa lite. Då kan jag gå ut tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0