gräsligt bra!

Rädd för flugor det är hon, lillskrotan.. Men att sitta 2 meter ifrån en grävmaskin som är i full arbete. Det är inget läskigt det!
I alla fall inte om det är morfar som kör!

Vi åkte på jobb på eftermiddan.. Farsan kom med grävmaskinen och larva fram o tillbaks på hela tomten i syfte med att jämna till marken som satt sig rejält efter vintern. Det var gropar överallt och gräset jag sådde i höstas vart väl ingen succé direkt eftersom det tog sig lite dåligt..
Så nu började vi om igen. På ett plant underlag denna gång och nu var det lätt att kratta. Grävmaskinen gjorde fin mylla som var enkel att kratta i så jag hann med hela tomten nu på kvällen.

3000 kvm.

Bara så där ändå liksom.

Och inatt känns det inte som om det spelar nån roll om Tuva sover dåligt eller inte. För jag lär inte märka nåt hur som helst. Är helt slut nu!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Shit, vad duktig du är! Själv gav jag upp efter typ 20 kvm och en blåsa i handflatan... Men det är kanske annorlunda när det är ens egen gård och när man brinner för det =)



Jag efterlyser bilder på både hus och gård =)

2011-04-26 @ 20:24:05
URL: http://mrsjessie.blogg.se/
Postat av: camilla

Fy attan, ja skulle behöva göra samma sak!! sådde gräs förrförra sommaren, men det är mest en tistelåker där nu :P

2011-04-26 @ 20:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0