helgen äntligen här!

Nu har jag återhämtat mig lite från den första börjajobbachocken! Igår kändes allt mycket bättre redan.

Men det är skönt att vara hemma med Tuvaluva idag. Vi har vår vanliga lugna morgon tillsammans med kaffe och Pippi. Dagen blir nog väldigt lugn, eftersom hon blivit lite småförkyld. Inte så mycket, men tillräckligt så att förkylningsastman satt ordentlig fart igen.

Hosta = inte så mycket sömn nej.....

När jag kom hem igårkväll, ja då hade Anders bullat upp med massa godsaker! Middan var rökt lax med kladdijoxpastasallad (som jag iofs bestämt att vi skulle äta, men han hade lagat till det).
När Tuva somnat kollade vi på tv och smaskade på rökta räkor med limeaioli.

MMMM gott!!

Så det verkar vara en bra grej det här med att jag jobbar fredagar. Har inget emot alls faktiskt att bli bortskämd med smarriga saker varje fredag!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Lyxigt att komma hem till "dukat bord" =)

2011-04-02 @ 10:00:23
URL: http://mrsjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0