imponerande!

Ibland blir jag impad av mig själv.
Hur man ibland lyckas så bra med att slösa bort en hel dag!
Visst har jag väl fått lite gjort. Skurat toan och sånt mindre upphetsande. Fått vinterdäcken utbytta. Vattnat blommorna.

Men med tanke på att vi ska ut och resa imorgon så finns det en hel uppsjö med andra saker på to-do listan.

Men vi får väl göra ett jätteryck imorgon istället då. Vi behöver inte åka förrän vid 15-tiden, och Anders är ledig hela dagen så då ska vi väl hinna med resten. Kanske

Istället för att göra nytta då så sitter jag i soffan med Tuva. Jag bloggar och slösurfar. Hon titttar återigen på Bullerbyn.

Om det är nån som tycker och tror att dottern min bara sitter framför dumburken så är så inte fallet. Men det är då som jag får tiden att blogga...

Snart får jag ta mig ur soffan och laga middag, och sen drar jag iväg på yogan. Har vart tveksam till att kunna yoga den här veckan eftersom jag fortfarande är moggis med handen som jag drog till med släggan. Men jag får linda ordentligt så ska det väl gå bra, hoppas jag!

hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0