lortgris

Jisses, vad vi sovit!

Tuva vart tydligen helt slut hon med av att greja hela kvällen igår. Och inte har vi nåt bråttom nu heller är på morgonen...
Ont i kroppen har jag idag efter allt krattande, så vi ska nog inte göra några större projekt idag. Om jag kan hålla mig...
Alltid när jag tänker så, då sätter jag på mig "vanliga" kläder, ni vet sånna som vanliga människor har som inte är tänkta att lera ner sig med...
Men så går jag ut. Strosar runt lite. Och går det 10 min så är det länge, innan jag har börjat gräva, plantera eller nåt annat som innebär att jag ser ut som en jordhög.

Jag tvättar ganska mycket nu för tiden!

Men idag ska jag försöka hålla mig, mest för att skona ryggen. Men ut måste vi. Och vattna. Både i växthuset och sen måste det nysådda gräset hållas fuktigt med. Det skulle faktiskt vara fint om det kom en regnskvätt då och då så jag slapp vakta vattnandet hela dagarna....

Men i eftermiddag, då åker vi nog till öppna förskolan. Så att inte Tuva glömmer att det finns andra barn....

Och som påpekats så är jag ganska usel på att få med mig kameran, men ska försöka göra det idag.
Och för er som väntar på Hollandskorten... på G.. Men jag har inte ens kikat på dom själv än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0