men...

Skönt att vara hemma, och med min älskade lillfjanta. Som är sjuk.

Hon hade plötsligt bara kräkts i natt sa mamma när jag kom dit. Och fått skyhög feber.
Hon var piggare en stund på morgonen och lekte lite när jag kom för att hämta henne.
Men nu har hon hög feber igen och är ordentligt hängig. Hon har inte kräkts mer, men har ingen aptit och vill mest sitta i soffan och bli omkramad.

Just för tillfället är hon lite lite piggare med hjälp av alvedonen. Men annars så är hon inte kaxig idag inte.

Stackars liten.

Så dagen blev inte alls som jag tänkt mig. Att vi skulle vara ute hela dagen i det härliga vårvädret och fixa i trädgården.
Nä, det blir en dag i soffan med film och kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0