närmar sig fredagsmyset

Idag har jag jobbat igen. Tuva har röjt med pappa sin hela dagen.

Tuvaluva har ju inte vart så impad av att jag börjat jobba, men kanske börjar hon vänja sig. För både igår med farmor och idag med pappa så har det gått riktigt bra. Det gör det hela mycket lättare för min del när jag inte behöver tänka på henne hela dagarna och ha det gnagandes i skallen....

Ikväll blir en lugn kväll med snask och tv. Till skillnad från?!
Så ser ju de flesta helgkvällar ut nu för tiden.

Och gillar jag det? JA!

Imorgon står mycket på agendan. Loppis ska vi dra på. Jag, Tuva och mormor.
Ska plantera om en massa. Anders ska bygga altan.

Blir med andra ord en utedag!



Så det är tur att man har en utetjej! Som förvisso är rädd för flugor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0