pisskit!

Skulle lätt kunna dra till med många svordomar just nu. Natten var nog den värsta hittills, jag är helt rökt.
Och som om inte det vore nog så var jag ett klantarsel igår. När jag höll på med rabattkanten så drämde jag släggan på handen. Det gjorde såklart jätteont då, men sen tänkte jag inte på det på en stund. Tills handen svullna upp och gör nu skitont.

Så här sitter jag. Handikappad med en ond hand, trött så ett as.

Idag blir det att ta till alla tålamodsreserver som finns. Förhoppningsvis så blir en förmiddag på öppna förskolan den bästa idén... Det är lättare att hålla tålamodet uppe bland folk.

Kommentarer
Postat av: Alfva

Blä! :( Vilken start på veckan... Hoppas det blir bättre under dagen efter 20:e koppen kaffe eller nåt!

2011-04-11 @ 09:02:25
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0