prep inför resan

Yeay, vi fick sova gott i natt! 2:a natten i rad. Sug på den ni!
Men vi börjar ändå dagen i lugn takt. Tänk vad jag älskar våra mornar. Först mys i sängen, och eftersom Tuva numera vaknar tidigt så är Anders kvar hemma så vi har en familjestund några minuter innan han måste åka.
Sen är det frukost för vår det. Och efter det kommer det bästa. Kaffe och film i soffan.
Just nu är det "Alla vi barn i Bullerbyn" som gäller!

Verkligen helt okej start på dagen!



Pizza är gott, men tydligen inte med massa lök och stark krydda!

Idag ska vi vara hemma. Packning o städning står på schemat. Svärisarna ska bo här en natt med Tuva så då känner jag att jag inte vill lämna det skitigt... För svärmor, hon är av den sorten att det ska vara rent! Även om hon inte kräver det av mig så känns det bättre för min del att lämna över huset i rent skick!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0