sweet sunday

Jag börjar väl som vanligt med en nattuppdatering: bättre är svaret. Och jag fick en sovmorgon när Anders å Tuva gick upp. Den gjorde susen den och jag känner mig nästan pigg idag!

Förhoppningsvis så blir dagen bättre för oss alla idag, igår var inget rolig för nån av oss. Alla var lite sådär trötta å griniga. Tuva mest gnällde. Och jag kände mig som världens sämsta morsa när jag inte orkade höra på gnället. trots att jag visste att den berodde på trötthet och lite småförkylning.
Men idag tar vi nya tag!

Jag sitter mest och drömmer om mitt växthus. Skule behöva flytta ut saker dit för det är för fullt inne nu... Allt växer lite för bra. Iofs ett angenämt problem, men nu står allt för trångt....
Men när vi kommit hem från Holland så åker en del saker ut! men hjälp av värmefläkt på natten så ska det nog funka.

nu ska vi på med palltorna och gå ut! idag är det trädgårdsfix (läs: titta på när Tuva äter lera), och så till lunch är det nog nästan lag på att grilla nåt nu när solen skiner. Burgare?!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-04-10 @ 10:33:01
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0