trött men nöjd!

Igårkväll tänkte jag ut hur jag skulle börja det här inlägget. Jag skulle berätta om hur bra det börjar gå med sömnen igen, och att Anders nu kan gå in till Tuva på natten utan att hon blir vrålsur.
Men det kan vi stryka...

Natten var hemsk. Låt oss nöja oss med det......

Men iväg har vi ändå vart idag. Köpt massa brädor till växthusets odlingsbäddar! Sen handlade jag godsaker till kvällen medan Tuva å Anders satt och mumsade varmkorv.

Jobbat har jag gjort i 2 dagar nu, och ni som jobbar och orkar/hinner/prioriterar att blogga då. All heder till er!
Jag orkar inte ens se åt datorn när jag kommer hem från jobbet... Så då vet ni det, varning för bloggtorka torsdagar å fredagar...

Men som jag nämnt nån gång tidigare så är det inte helt fel att jobba fredagar. Inte när maten står klar på bordet när man kommer hem. Sånt gillar vi!
Tuva som redan ätit sin middag stod istället för underhållningen!! Det var tydligen Glitterkväll igår här hos oss!



Med sin fina glitterklänning (fd mormors linne), så snurrade hon runt runt. Och vi skulle klappa händerna och tjoa förtjust! Sötfia!!!

det slår mig rätt så ofta, hur fasiken gick det till när jag fick den mest prinsessiga flick-flickan av dom alla?!
ja jag undrar jag....

Nu blir det en lugn eftermiddag här. Ute går inte att vara för det tokblåser idag med och Tuva är fortfarande lite förkyld..
Ikväll blir det film med chirre o dipp!

Ha en fin lördag goa ni!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hon är kanske just så prinsessig för att kompensera dig =)

Hoppas ni har en trevlig helg!

2011-04-09 @ 14:40:15
URL: http://mrsjessie.blogg.se/
Postat av: camilla

Hon är så fin i sina tofsar :)

2011-04-09 @ 20:20:16
URL: http://mamamill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0