är det inte helg snart...?

Det här med att vara förstående snäll flickvän till en bakis sambo.
Jorå, det funkade dagens första timmar...
Sen vart jag less. Skulle ju aldrig funka för mig att ligga på soffan en hel dag med Tuva hemma. Det skulle hon inte tillåta.
Så ja, jag fick dra ett tungt lass igår och var väl inte skitglad över det.

Eftersom det inte vart nån vila igår så har jag snoront idag. det lindrades lite av varma badet jag tog när jag nattat Tuva. Det är nog där, i badet, som jag får spendera mina kvällar. Värmen gör att jag nästan inte har ont alls i några timmar.

Fast lite skoj hade vi ändå igår. Vi åkte till parken med Sofia och Mira och hennes nya dude, som inte är så ny längre. Sen handlade vi lite på rean på Intersport. Den lilla shoppingrundan räddades av ballongen hon fick där. Köpte ett par sandaler till henne för knappt nåt alls till nästa sommar. I storlek 25. Vi får se om dom passar då!

Nu ska vi ladda inför dagis och jobb, och försöka motverka förkylningen som jag känner är på ingång....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0