Dagisfotografering

Det var en upplevelse det må jag säga..
Fotografering på dagis.

Porträttfotot gick galant. Men precis innan gruppfotot skulle tas så ramlade Tuva av gungan och blev såklart ledsen. Sen behövdes mycket lirkande för att hon skulle med kort med de andra barnen. Men det gick.

Eloge till alla barnfotografer som lyckas med att få över 20 barn att sitta stilla, samtidigt!

Efteråt åkte vi hem på en gång, eftersom Tuva inte ska vara där på måndagar. Nu vilar vi lite i soffan och väntar på att Sofia å Mira ska komma och leka lite.

Helst av allt skulle jag vilja ligga i sängen hela dagen idag. Det är ingen bra dag i dag. Är återigen glad att jag inte skulle stressa till jobbet efter fotograferingen.
Men imorgon får jag vila i lugn och ro, och dagen kommer nog gå fort med lite besök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0