dessa papper...

Satt igårkväll med havandeskapspapprena. Igen.
Jag tycker det är knepigt det där med ansökningar. Det som är kvar nu är att bossen ska fylla i att det inte går att omplacera mig mer än vad som gjort. Hoppas dom är snälla mot mig och skriver bra. För jag kommer ändå inte kunna jobba så länge till...

I natt fick jag faktiskt sova hyggligt. Var bara upp 2 gånger. Det är skönt, men trött är jag ändå. MEn jag har torsdagen att se fram emot. Då ska Tuva sova hos mormor o morfar.
En hel natts sömn. EFTERLÄNGAT!!!!



Idag är vi lediga, jag å Tuvan. Tänkte nog vara hemma på förmiddan och greja ute. Köpte några nya rabattkanter som ska på plats.
På eftermiddan ska vi nog till SÖS och hälsa på Anders farmor som är inlagd. Dom ses inte så ofta så även om jag inte vill köra in till storstaden så blir det så ändå. Och hon längtar så mycket efter Tuva. Vi har skrivit ut några bilder på Tuva som hon ska få.

och sen hepp så var man i vecka 24 med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0