fullträff i pottan!

Inte bara en gång, utan TVÅ gånger idag har damen kissat på pottan!!!

Det är verkligen värt att skryta om det!

För jag tycker potträningen går riktigt bra. Idag var då första gången som det blev ett resultat i toan/pottan. Men det är ju inte så lätt att gå dit exakt när man behöver.
Ofta går hon dit när hon behöver göra 2:an, men varken hon eller jag har tillräcjligt med tålamod att sitta där då så hittills har det blivit i blöjan 5 minuter senare...

Hade det vart så att hon bara sa till att hon var bajnödig när hon verkligen var nödig, då hade jag haft mer tålamod. Men nu är det så att hon säger mest hela tiden att hon är bajnödig. Så det är svårt att veta när hon behöver....
Men vi närmar oss!!!

Vi har både potta och en sån dära insatt på toan och det är på den riktiga toan hon helst sitter. Så det kan ju hända att hon kissat där tidigare utan att jag märkt det, eftersom hon går på toan helt själv.
Men idag var det pottan som hon gick på och var hur stolt som helst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0