höstens öf-premiär

Idag var vi till öppna förskolan. Där har vi inte vart sen i våras.
Så nu känns det lite som förr igen. Jobbar inte och hänger på öf. Jaja, jag var ju i "verkliga livet" några månader åtminstone.....

Nu vilar jag mig lite, men snart tänkte jag sätta igång med lite ommöblering. Och nä, det är inte så att jag tänker flytta runt på soffan direkt. Men nu äntligen har vi blivit av med pianot som jag ju iofs tyckte om, men som det inte finns plats för längre när bebisen ska få ett eget rum. Och nu när pianot är borta så betyder att stora bokhyllan ska ner till vardagsrummet. Det är den som jag ska skruva isär, och sen får Anders släpa ner den och ställa den på plats.

Så förhoppningsvis så får jag ändå lite gjort idag. Även om jag misstänker att det blir paus för andra viktigare saker. Som att gå ut och hoppa i vattenpölar!!


Kommentarer
Postat av: Cizzi

Åh har ÖF börjat igen! :) Säg till när du ska dit nästa gång så kanske vi hänger på... fast inte denna vecka. Kanske nästa? På tisdag ska jag till mvc å då kanske dom har öppet?

2011-08-22 @ 14:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0