lite lost

Igår var alltså sista dagen.

Det kändes jättetomt när jag åkte hem från jobbet. Alla var jättegoa, och innan jag gick hem så bjöd jag på fika och alla tog sig tid att sitta ner en stund. Vemodigt!

Men ändå så är jag lättad.

Idag, efter en helsikes natt, så har jag så ont så jag fattar inte hur jag ska överleva dagen... Anders jobbar, men ska ta med sig Tuva på ärenden så fort han kommer hem så jag kan vila/sova. Dagens räddning!

Ikväll är det meningen att jag ska på 60års skiva. Blir ju rätt så kul, egentligen. Men just nu känns det mest jobbigt. Men jag kommer inte bli så sen. Hade ju helst haft med mig Anders, men vi har ingen barnvakt.
Men jag får väl ta tillfället i akt och piffa till mig. Det kan ju kännas bra åtminstone...

och ja... ni får stå ut med att det här är en klagoblogg för tillfället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0