loppisdag och återträff

Inte mindre än 5 loppis har jag vart på idag!!
OCh faktiskt så var alla 5 bra. Min loppiskompanjon för dagen var Ida, och hon hittade grejor minsann!
Och för en gångs skull så köpte jag mer saker åt mig än åt Tuva. Även om hon fick sina fynd hon med!!

Nu är vi hemma och laddar om. I eftermiddag drar vi till Senneby-Haken. Ikväll är nämligen en mycket efterlängtad kväll!!
Vi har samlat ihop ett mycket underbart gäng som ska ha nån slags återträff!

Vi är ett gäng som började hänga med varann när jag var 15 år. Sen dess har vi vart goa vänner allihopa men de senaste åren har vi bara setts sporadiskt. Men nu ska vi ordna till det så att vi har en årlig dag tillsammans.

Tänk er ungdomar, på landet. Väldigt olika sorters människor som hittar varandra och har jävligt kul ihop.
Då för 14 år sen, då var det mycket folköl, flakmoppar, epatraktorer och fylla på logen. Och kanske en hel del hångel hit och dit.
Nu för tiden är det mer vin och barn... Men vi har precis lika kul ihop nu som då. Fast på ett litet annat, säg mer vuxet sätt...

Ikväll ska allas respektive få vara med, och alla barnen! Så en liga på ca 20 pers ska ha en helt fantastisk dag och kväll tillsammans!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter underbart! Hoppas kroppen pallar och att du inte har så ont.

2011-08-08 @ 19:01:12
URL: http://mrsjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0