lurad!

Jag tyckte först inatt att det var en bra natt. Gick upp på toa och var nöjd över att vi inte blivit väckta en ändå gång.
Skulle kollat klockan.. För då var det runt midnatt bara....
Sen var vi upp några vändor i var och vid 5-tiden kom Tuva in till oss och sen var det svårt att sova..

Yeay...

Nu ligger jag där jag ligger på soffan och har snoront som vanligt efter en arbetsdag. Men jag måste försöka bita ihop ett tag till med jobbet.... Även om jag får mer ont för varje dag....

Äh, screw it. Jag har åtminstone fyndat kläder till Tuva idag. En vän kom förbi och sålde billigt. Hittade lite ditt och datt. För en tia köpte jag en våroverall med kaniner på, i strl 68. Den kanske blir bra till våren för Tjorvas.
Men annars vart det bara till Tuva. Lite oömma men fina dagsikläder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0