mammigheten knäcker mig....

Vi hade en fantastisk kväll i lördags. Tur för oss att det inte var gårdagens väder då. Vi hade då sol och skönt istället!!
Ett härligt gäng som ynglat av sig med massa härliga ungar!!

Tyvärr har jag mått peck sen dess bara. Natten till söndag vart, som alltid när vi varit iväg på kvällen, extremt stökig. Jag fick först upp o springa in till henne ett antal vändor. Sen fick hon sova mellan oss. Men även där sov hon jätteoroligt. Så vi gjorde så att Anders gick till Tuvas säng och sov där, och så skulle ja få sova sen på dagen istället.

Den planen gick i stöpet.

Tuva var EXTREMT mammig igår och så fort jag gick ur hennes synfält så vart hon helt vansinnig.
Fick inte sova, inte gå på toa i fred, inte göra nåt alls egentligen.
Jag som var helt slut var väl inte skitnöjd med det direkt.
Anders försökte så gått det gick att avleda henne, vara hård mot henne och säga att mamma måste få vara i fred, han gick ut med henne vilket annars alltid funkat.
Men inte igår...

Inatt var jag upp 3 eller 4 gånger.

Min räddning är nu att Tuva ska bo hos mormor och morfar nån natt i veckan.

Nu ska vi göra oss redo för jobb och dagis....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0