mvc-besök

Nu har jag vart hos barnmorskan, men till min besvikelse så var det inte min bm som jag fick träffa. Utan den som jag hade med Tuva. Och som jag inte tycker om så värst mycket.
Så det kändes lite snopet. Med henne så måste man liksom tvinga fram det man måste säga och hur man mår. Hon strirrar mest in i datorn och knapprar och tar bara med standardfrågorna.
Så allt det här med min foglossning fick jag haspla ur mig när hon tyckte att nu vart det väl klart för idag.

snopet som sagt.

Nästa besök är om 3 veckor. Med förhoppningsvis den jag ska träffa.

Sf- måttet glömde jag fråga om. Men HB låg på 110 och sockret var bra. Ska fortsätta samma Levaxindos.
Tjorvens hjärtljud låg på 150. Högt, precis som med Tuvaluva

Gick sen en liten sväng på stan, köpte leggins och en mammat-shirt som var yttepyttetrasig. Eller en liten söm hade lossnat och är lätt att laga, men jag fick den riktigt billigt då. Så jag var nöjd. 
Nu är jag hemma och latar mig på soffan och äter Polly. Snart ska Tuva hämtas!!

Ikväll får vi besök av 2 vänner till Anders från norr. De ska bo här i 2 dagar.Och eftersom dom kommer när det är vardag så blir dom inkastade i en småbarnsfamiljs vardag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0