ner istället för uPP!

Nåt har fått frispel. Antingen min kropp eller vågen. För enligt den så har jag gått ner 2 kg på 1,5 vecka?!?!
Jag väger mig alltid på samma våg och alltid direkt på morgonen.
Va inte det skumt?
Ska väga mig om nån dag igen, och ska väga Tuva med imorgon. För har hon med "gått ner" i vikt. Då är det ju vågen som är mupp. Skumt som sagt.....

Ja och i natt då kära vänner! Inatt har jag sovit! Behövde ju såklart gå upp på toa 2 gånger, och nån gång vaknade jag av att jag trodde att jag skulle rusa upp till Tuva.
Men annars sov jag gott.

Behövligt!!!

Blir också bortskämd idag med att mamma sköter både lämning och hämtning på dagis idag så jag kan åka direkt till jobbet och direkt hem.
Så nu börjar jag jobba om en timma och borde väl hoppa ur morgonrocken kanske.....
Det blir väl en stressig skitdag som vanlig antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0