ny vecka...

Måndag morgon. Ny vecka. Nya arbetstider.
Från och med idag så jobbar jag alltså 3 dagar i veckan, men högst 6 timmar om dagen.
Så är det tänkt i alla fall. Hoppas det funkar så då med. Man vet aldrig med mitt jobb...

Gårdagkvällen vart lugn och rätt så skön. Tuva somnade jättetidigt så Anders å jag hade en chips och filmkväll. Som slutade väldigt tidigt den med...

Magen gjorde lite protester mot att jag har vart lite väl busy i 3 dagar sträck. Hade många sammandragningar och växtvärk. Vad trött man kan bli av det med! När magen gör sig sådär massa påmind.
Bara början. I know!!!
Men det fick bli (ytterligare) en påminnelse om att jag ska ta det lite mer lugnt om dagarna nu för tiden. Så då passar det bra att jobba kortare dagar.
Även om just idag hade jag nog hellre vart på stranden....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0