oklara söndagsplaner

Söndagmorgon.
Och jag vet inte riktigt vad vi ska göra Tuva och jag...
Anders planer för dagen verkar vara rätt så klara: ligga i sängen och må dåligt. Ev springa på toa ibland och spy.

Japp, karln är bakis.

Men det är han värd. Eller nja, inte att han mår dåligt. Men han är värd att få ha en kväll för sig själv vilket han hade igår. Sen att han tydligen vart dyngpackad. Hans val!!

Tuvas och min kväll vart jättefin. Efter middagen traskade vi runt på gården, åt lite hallon, pratade med morfar som sparkade igång skördetröskan för i år, lekte i lekstugan.
När hon somnat så tog jag fram mitt snask och förberedde mig för en gråtkavalkad framför filmen.
Just den är storgråten uteblev, men jag vart ändå rätt så tagen av filmen



Blue Valentine. Handlar om ett gift par som är allt annat än lyckliga. Jag gillade inte helt upplägget på filmen och vart bitvis nästan tråkig. Men jag började faktiskt gråta. Som en tok. De 2 sista minuterna. Så när jag böla som mest, då slutade filmen. Lite aprupt. Så jag kände mig lite sådär snopen då.
Men utan att avslöja exakt handlingen i filmen för er som vill se, så kan jag i alla fall säga en sak.
Jag hoppas VERKLIGEN att jag och Anders ALDRIG hamnar en den situationen. Där man är så olycklig och behandlar varandra så illa.
Det är ju det där som är det läskiga med kärlek och känslor. Att det kan bara poppa upp, och sen bara ebba ut...

Känner en stor tacksamhet nu efter jag sett filmen. Att jag lever med en man som är jag är tokkär i, vill leva mitt liv med. Och som jag snart har 2 barn med. Och framförallt, att vårt förhållande är tryggt!

Även om jag inte är överlycklig att han ligger halvt död idag, men som sagt. Det händer så sällan.
Så jag får väl ta det....

Nåm som vill leka med oss i dag då förresten?

Kommentarer
Postat av: Alfva

Grät du inte? Shit, du som verkar så hormonig... Hmm, nåja - är väl jag som är jordens bölmaskin då!

2011-08-14 @ 09:49:23
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Camilla

Vi har tråkigt o vill leka :p Vill se filmen jag med, kan vara så förlösande att lipa lite ^^

2011-08-14 @ 14:35:34
URL: http://mamamill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0