ovana känslan att vara hemma själv

Svinkoppor går nu på dagis.
Så det är väl att vänta att Tuva får det med. Hoppas hon klarar helgen nu bara.

För det här är en helg som jag längtat till!!
Vi styr kosan mot Katrineholm och ska bo hos fina vännerna Ida å Fredrik som nyss flyttat till hus. Vi har inget speciellt inplanerat utan vi ska göra lite småutflykter. Skönt att komma bort hur som helst även om det bara är för en helg!

Idag gick dagislämingen galant!! Tuva sov riktigt bra, var bara uppe en enda gång till henne så hon studsade upp ur sängen i morse och tyckte för en gångs skull att det var kul att åka till dagis. Hon trivs jättebra där, men just lämningen är ingen hit för henne. Men idag sprang hon glatt från bilen in på dagis!

Jag ska snart iväg till sjukgymnasten och få bukt med skallebanken igen. Jag börjar visst slappna av nu för huvudvärken har kommit tillbaka. Men nu får jag ju tid att gå regelbundet till sjukgymnasten igen, så under hösten ska jag få akupunktur en gång i veckan, och så få lite övningar att motverka foglossningen!

Men det känns bra skumt det här. Att vara hemma själv. Har inte riktigt sjunkit in än att det ska vara så här hela hösten...

potträning
men det är ju så att man snabbt börjar sakna lilla knasungen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0