sjukskriven!

Då är det klart.

Blir helt sjukskriven fram till 7 oktober
. Då ska förhoppningsvis det övergå i graviditetspenning (det som förut hette havandeskapspenning).
Läkaren gjorde en snabb undersökning och när hon tryckte på höfterna när jag låg ner, höll jag på att smälla till henne. Jäklar vad öm jag var. Mer än jag trodde....

Känns ju sådär att så mycket nu hänger på försäkringskassan... Att jag inte kan arbeta vet jag ju, och har nu papper på.
Rätt vridet system då att det inte är klart i och med det. Att det återigen ska bedömmas, av nån som inte ens träffar mig. Rätt puckat!

Men nu har jag gjort det jag kan. Eller nästan. Papprena ligger på köksbänken och inväntar nu ett frimärke....

Kommentarer
Postat av: Alfva

Håller tummarna, men ser inte varför ditt inte är ett giltigt skäl! När jag blev sjukskriven i slutet med A vågade jag inte ens skicka in papprena eftersom sammandragningar absolut inte är några problem! Inte ens när man har 80 om dagen tydligen.... :(



2011-08-23 @ 18:07:21
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0