sommaren fortsätter!


(bli nu imponerade av de HÖGA kungsljusen och fina malvorna där bakom!!)

Vi fortsätter sommaren!
Kalasväder det har blivit. Me like!

Fast idag måste vi ändå ta oss in till stan. Måste handla mat, gå en sväng i lite andra affärer som har bra rea.
Och så ska vi provköra bilar! Vi har tänkt byta bil innan tjoven kommer. Mest för att den bilen vi har drar så sablans mycket bensin. Fast jag gillar den, men den gör mig fattig.

Så nu ska vi byta, och Anders började surra om att vi ska köpa helt sprillans ny bil. så efter några minuters bläddrande i katalogerna han skaffat så vill jag ju såklart provköra dom på en gång!!!
Bara farfar kan passa Tuva en stund då så....

Annars fortsätter mitt "lilla" projekt att boa in mig. Än så länge är jag inte i närheten av att kunna börja med bebisens rum. Men jag har fått nån slags inredningsknäpp och fixar överallt. Igår började jag med stora badrummet och möblerade om lite (av de få möbler som är flyttbara i ett badrum), gjorde lite växtplanteringar (som nog kommer rivas av Tuva ändå snart...).
Men jag känner ett SJUKT STORT behov att få greja med sånt.

Tuva är väl inte riktigt lika peppad på att göra såna saker.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0