tack

Tack för allt pepp som dimpt in från olika hålll och sätt!! Det värmer!

Just nu är jag rätt deppig för att jag liksom "gett upp". Men samtidigt är jag säker på att jag beslutat rätt. Att jag måste bli sjukskriven nu.
Men nu börjar fajten med det. Försäkringskassan osv. Men när jag pratat med min läkare så är det inte så mycket mer jag kan göra sen.
Inatt hade jag svårt att sova, tänk att skitfoglossningen gör svinont även om jag ligner ner o ska sova!

Idag ska nog ändå bli en bra dag! Tuva ska få vara med mormor. Jag ska först till barnmorskan, sen gå en efterlängtad sväng på stan.
Hoppas det är lite rea kvar fortfarande... Blir skönt hur som att strosa runt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0