trööööööööööööööööött

Okej, det här med att jobba färre timmar. Det var ju en bra tanke... Jättebra tanke, om man hade kunnat vila tills man började jobba. Och om man inte på nåt vis förväntas hinna med lika mycket på 6 timmar istället för 10 timmar.

Idag har jag stressat som ett as. Knappt haft nån rast. Lyft tunga saker.

Resultat: T R Ö T T !!!!!! värk, sammandragningar.

Vad jag borde göra är att skita i den där såkallade arbetsmoralen och helt enkelt bara göra det jag hinner och skita i resten.
Så tänker jag varje kväll. Men gör jag det sen då? neeee....

Igårkväll började jag skriva i hp-papprena. I bilagan om hur min arbetsdag ser ut är det än så länge 2 datorskrivna sidor. Mer lär det bli.
Det värsta är väl att jag inte ens behöver bre på nåt extra...

Nu kom Anders hem. Med pizza. Min hjälte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0