BF -3

Tack för tipsen som kommit ifrån alla håll. Allt från att koka knäck till ligga med karln min...
Tror ju inte heller att det egentligen finns nåt bra knep, det är bebben själv som bestämmer men man skulle ju så gärna VILJA att det fanns nåt...
Promenad blir det idag ialla fall och en förhoppningsvis ganska lång en tillsammans med mamma och Tuva. Jag får väl vagga med höfterna ordentligt när jag går om rullningarna kan mosa ner ungen lite till i bäckenet.
Tur för mig så har jag ju sett hur Lotta på bråkmakargatan gör när hon ska lära sig åka skidor. Liksom vicka lite på rumpan så där!

Lära sig åka skidor al la Lotta VS rulla ut bebis. Borde vara samma teknik!!

Det är tur att jag inte visste för 2 månader sen att jag skulle vara här idag, på BF -3. Då hade jag dött...
Det blir väl så jäkligt att jag går över tiden...
Man kan ju lätt dra slutsatsen att trots jättetidg fixering (vecka 34) och ständiga förvärkar som kommer regelbundet, mjuk tapp flera veckor innan. Att det inte gör ett skit! Inte föder man tidigare för det inte!

Och just nu känns det som om bebben aldrig kommer komma ut. Visst jag har molvärk och förvärkar fortfarande. Men inte nu på 2-3 kvällar har de vart regelbundna... Några av dom gjorde visserligen ont igårkväll men det kanske kom 3 st såna. Inte mycket att hurra för.
Men vi får väl hoppas att det är lugnet före stormen?!


En liten dam som vill bli storasyster!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0