dagen före dagen

om det är nån som missat det så är det ju faktiskt julafton imorgon!
svårt att tro när man tittar ut.... Lite vitt är det här, men det är det lilla...
Hoppas det inte hinner regna bort helt!

Och vad gör du en lantismorsa som jag så här dagen före dagen?
stoppar korv? kokar skinka? lägger locket på brunnen?


nä. jag gör inte ett pillijota idag.... Men jag ska. Sen.
Men jag har faktiskr lagt in lite oliks sorters sill. Idag ska jag göra min låtsats-skinka (av tofu),
en jansson och qournköttbullar.
Men det är det enda. Orkar o hinner inte mer än så...
Att ha en nykläckt å en tossig storasyster här hemma känns som en okej ursäkt!



Så om tiden springer iväg för mig imorgon (antagligen) så säger jag nu:

GOD JUL PÅ ER ALLA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0